طرقه

وبلاگی برای آموزش کامپیوتر

طرقه

وبلاگی برای آموزش کامپیوتر

آموزش vplug برای باز کردن کانالهای کارتی

آموزش 1 :
با توجه به اینکه گاها برخی از دوستان از player های مختلف استفاده می کنند و هر وقت که کدی تغییر می کند مجبورند که فایل v_key و یا V-sids رو در پوشه plugins تمام این player ها کپی کنند آموزش زیر را برای راحتی این دسته از دوستان قرار داده ام . با این روش شما این فایل ها را برای تمام player ها فقط در یک پوشه کپی خواهید کرد .
برای این کار شما باید یک پوشه در یک درایو از سیسمتان تعریف کنید ، حال به هر اسمی مثلا : E:\plugins .

بعد از این کار تمام فایلهای پوشه plugins خود را به جز فایل های vplug.ini و vplug.dll را در این پوشه قرار دهید ( در اینجا من باید این فایل ها را با توجه به مسیری که تعریف کرده ام در پوشه E:\plugins قرار دهم ) .



حال فایل vplug.ini را با Notepad باز کنید و یا اینکه بر روی آن دبل کلیک کنیدتا باز شود . بعد هم در مقابل FilesPath= ، مسیری را که ساخته اید تعریف کنید ( در اینجا این مسیر به صورت زیر است :
FilesPath=E:\Plugins ) .

توجه : اگر مایل به استفاده از فایل VPlug.ini نیستید می توانید از طریق ادیتور پلاگین VPlug این تغییرات را اعمال کنید . این موضوع در شکلهای 5 و 6 و 7 نشان داده شده است .

گفته های فوق را در شکل های زیر می توانید ببینید :




شکل 1



شکل 2



شکل 3



شکل 4



شکل 5



شکل 6



شکل 7


حال با آمدن هر فایل V_key و یا V-sids جدید کافیست که این فایل ها را در این مسیر جدید قرار دهید و بعد هم از هر player که مایل بودید استفاده کنید .توجه داشته باشید که هرگاه فایل vplug جدیدی اعلام شود ابتد باید فایل های این پلاگین را در این مسیر جدید کپی کنید و بعد فایل vplug.dll آن را کپی کرده و بعد در پوشه plugins هر کدام از player هایتان paste کنید .

 

آموزش به روز کردن فرکانس ها و فایل های ini توسط پلاگین VPlug یا حل مشکل عدم وجود تمامی فرکانس ها در این فایل

گاها دیده شده است که برخی از دوستان پس از نصب پلایر و جستجوی فرکانس ماهواره مورد نظر خود ، سوالاتی را مبنی بر عدم جستجوی تمام فرکانس ها اعلام کرده اند . در پاسخ به این دوستان باید گفت که در یک حالت خاص ممکن است فایلی را که پلایر از آن برای جستجوی شبکه ها استفاده می کند قدیمی باشد و فاقد برخی از فرکانس ها باشد که در این حالت یکی از راه حل ها جستجوی دستی فرکانس یا شبکه مورد نظر است .

اما دوستان می توانند به کمک روش زیر و پلاگین VPlug ، این دسته از فایل ها را به روز کرده و بعد اقدام به جستجوی ماهواره مورد نظر خود کنند . لازم به ذکر است که منظور از فایل های ini ، فایل هایی است که معمولا در پوشه Transporders پلایرها قرار دارند و پلایر از آنها برای جستجوی فرکانس ها استفاده می کند . در زیر هم یک نمونه از این فایل ها را که مربوط به ماهواره Hotbird 13 E است را می توانید مشاهده کنید :

برای این کار مراحل زیر را می بایست انجام دهید :

1- ابتدا می بایست پلایر خود را اجرا کنید ( مثلا Progdvb یا DVB Dream و ... ) .


2- بر روی گزینه Plugins پلایر و سپس Show monitor پلاگین کلیک نمائید .

این تصویر تغییر اندازه داده شده است. روی نوار جهت مشاهده سایز اصلی تصویر کلیک کنید. سایز اصلی تصویر 583x119 می باشد و حجم آن 11KB است.


3- حال مطابق شکل زیر زیر بر روی آیکون زیر کلیک نمائید :

4- با انجام مرحله فوق پنجره ای باز می شود . حال مطابق شکل زیر می بایست مسیری را که فایل های Transporder در آن قرار دارد را به آن معرفی کنیم . پس از این کار بر روی گزینه Find کلیک نمائید . با این کار و پس از مدتی تمام فایل های ini ماهواره های مربوط به جهت های مختلف ، در این پنجره ظاهر می شوند .

5- پس از انجام مر حله فوق ، باید ماهواره هایی را که مایل هستید تا به روز شوند را مطابق شکل ، تیک بزنید .

6- در نهایت هم بر روی گزینه Update کلیک نمایید . با این کار عملیات به روز رسانی این فایل ها ، توسط پلاگین VPlug انجام می شود .


با اتمام مرحله فوق ، ماهواره یا جهت مورد نظر شما Update یا به روز شده است و اکنون شما می توانید با آخرین فایل ، به جستجوی شبکه ها بپردازید .

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ب.ظ http://roshangaran-sabz.blogsky.com

سلام
به من سر بزن

س دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.kowsarghadr.com

موضوع : چهارشنبه سوری و تهاجم فرهنگی علیه شیعه و ولایت امیر المومنین علی (علیه السلام)

نگاه دقیق به وقایع تاریخی و چینش منطقی آنها در کنار هم دیدگاه نوینی به وارسی نگری ما و نسل جوان می دهد. موضوع چهارشنبه سوری که از خرافات صد در صد غیر منطقی پیش از اسلام آتش پرستان شرقی بوده است در طول دورانهای مختلف، رفت و آمدهای متفاوتی داشته است. در کشور ایران اوائل اسلام با فتح ایران تقریبا این فرهنگ و توجه به آن به یک پدیده میرا تبدیل شد و آرام آرام نسل های جدید ایران آن موقع، این خرافه را به فراموشی سپردند. با رشد تعالیم اسلامی در میان جوامع شرقی از جمله ایران آتشکده ها که هرساله به این مناسبت رنگ و آب جدید و نویی به خود می گرفت نیز تعطیل کامل یا رو به تعطیلی نهاد. این موضوع تا قرنهای 4 و 5 و پس از آن بیشتر مشهود است.
رشد جمعیت شیعه از قرن 3 و 4 خصوصا در کشور ایران آرام آرام موضوعات مهمی را در ردیف فعالیت های اجتماعی قرار می داد. توجه به موضوع ولایت و خلافت بلافصل حضرت علی(علیه السلام) نیز به عنوان اهم فرایندهای ذهنی شیعه نقشی شایان در نمودارهای فعالیت های اجتماعی بازی می کرد. از آنجا که قصه غدیر و نصب حضرت علی (علیه السلام) از سوی خدا و پیامبر (صلی الله علیه و آله) در (27/12/10) بیست و هفتم اسفند ماه ده هجری شمسی یعنی 18ذیحجه 10ق اتفاق افتاده بود این ایام با توجه به وقوف حداقل سه روزه پیامبر(صلی الله علیه و آله ) و حضرت علی (علیه السلام) در غدیر خم می توانست شور و نشاط شیعیان شرقی و خصوصا ایرانیان را در نوروز دوچندان نماید.
البته با رشد شیعه خصوصا در زمان صفویه این پدیده رنگ زیباتری به خود گرفت.
بگذریم؛
وقتی رشد معرفی شیعه و ولایت حضرت علی (علیه السلام) این چنین رونق گرفت، مخالفین برای فراموش آوری این موضوع سعی کردند فرهنگ سنتهای جاهلی ایران را که سالها نیز طرد شده بود برای مقابله با جشن غدیر و آخر اسفند به مقابله آورند. و برای این تقابل برنامه های نسبتا مفصلی طراحی کردند که همانطور که عرض شد نوروز باستانی و چهارشنبه سوری از پدیده های بارز این مبارزه ظالمانه بود.
والسلام

WWW.KOWSARGHADR.COM

.:: علی ::. دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ب.ظ http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره
http://norouzshop.mihanblog.com

iden سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ http://www.learnshz.blogfa.com

شناسایی افراد برگذارکننده مراسم آتش بازی در محلات تهران توسط نیروی انتظامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد